آمار مطالب

کل مطالب : 124
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 9
باردید دیروز : 2
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 220
بازدید سال : 361
بازدید کلی : 8070

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان كتاب خانه شهيد مطهري ولاشان و آدرس motaharibook.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : تركيان
تاریخ : دو شنبه 13 آبان 1394
نظرات


 13آبان روز تسخير لانه جاسوسي
  و روز دانش آموز گرامی باد
13 آبان در تاريخ انقلاب اسلامی ايران همواره روز تقابل حق و باطل بوده است. دقيقا به همين دليل يکسال پس از شهادت دانش آموزان در دانشگاه و درست در سالروز 13 آبان 58ايران اسلامی شاهد جلوه ديگری از اين رويارويی ميان جبهه حق عليه باطل بود.در اين روز به يکباره به حيات سياسی مملو از خباثت امريکا و عملکرد سازمان جهنمی سيا در ايران خاتمه داده شدومزدورانی که پس ازپيروزی انقلاب دائماً به فتنه انگيزی و ماجراجويی عليه نهضت اسلامی ايران مشغول بودندبه گروگان گرفته شدندولانه پرازفسادوجاسوسی آنان که به اشتباه(سفارت)لقب گرفته بود،‌ تعطيل گرديد. 
اشغال لانه جاسوسی امريکا در تهران و گروگانگيری جاسوسان ديپلمات نمای کاخ سفيد، تنها يک حادثه سياسی در حد تعطيل شدن سفارتخانه يک کشور در کشور ديگر نبوده و بلکه آغاز تحول عميقی بود که در خاورميانه و در سطح جهان در جهت عريان ساختن ماهيت پنهان شده زمامداران واشنگتن و گردانندگان سياست خارجی امريکا به وقوع پيوسته بود 
سيزده آبان از خاطره انگيزترين روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است. شايد تاريخ معاصر ما روزی بدين اهميت و بزرگی کمتر به ياد داشته باشيد. 
سيزدهم آبان زادروز انقلابی بزرگتر سالگشت تبعيد بينانگذار جمهوری اسلامی و روز دانش آموز است. هر يک از اين مناسبتها خودکافی است که نظرها را به خود برگرداند و ديده ها را خيره کند. 
روز دانش آموز است زيرا در چنين روزی دانش آموزان انقلابی توانستند گوهر دانش و آموزندگی را در آيينه حماسه و دليری بتابانند و غبار خودباختگی را از سيمای مدرسه بروبند. راه از مدرسه تا خيابان را چنان پيمودند که رزمندگان بی باک جبهه ها را در می نوردند و در برابر آهنگهای آتشبار ستم چنان صف آرايی کردند که کوهها بر فراز دشتهای تفتيده کويری آشيانه فساد و لانه جاسوسان را سيزدهم آبان از هم گسيخت. دانشگاهيان دين باور به پيروی از امام نور ديواره های نفاق و خيانت را فرو ريختند و شمعی فروزانتر از شمع نخست در ميانه جنگ و کاراز افروختند. 
سيزدهم آبان شاهد وداع امت با امام خود برای ساليانی چند بود. آن روز را سيزدهم آبان بخوبی در ياد دارد. خادمان بيمزد و منت بيگانگان به گرد خانه ای جمع آمدند که آشناترين نام را برای دلسوختگان اسلامی داشت و شيداترين نغمه ها را در گوش انسانهای مومن زمزمه کرده بود. خمينی (ره) را در ازدحام آهن و پولاد تا بيرون از مرزهای جغرافيای ايران دور کردند اما مرام و نام خمينی را برای هميشه در دل مرد و زن و مسلمان ايرانی جاودانه کردند .

تعداد بازدید از این مطلب: 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود